loading...
مستر 90 ورزشی
ما روی این سایت کار میکنیم سایت مغان ورزش


farshad بازدید : 38 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، بيل در مورد بازگشت به ولز اظهار داشت :” اين بازگشت براي من بي نظير و خيلي احساسي است. اما مهم است که روي بازي تمرکز داشته باشيم. حضور در اين بازي براي من خيلي خاص است و بردن جام حائز اهميت بياري است. خوشايند است که در اين جا هستم. سال گذشته در اين لحظات منتظر نهايي شدن انتقالم به رئال بودم. امسال حس بهتري داشتم. فشاري را حس نکردم. با صد در صد قوا بازي کردم.”

وي در مورد تغيير فيزيک بدن خود و عضلاتي تر شدن بدنش گفت” براي اين پيش فصل سخت تمرين کردم اما هيچ کار غيرعدي انجام ندادم. پيش فصل خوبي داشتم و همين قضيه کمکم کرد.”

گرت در مورد احتمال گلزني خود در بازي سوپرکاپ اروپا اظهار داشت:" سال بي نظيري داشتم اما مهمتر اين است که فردا سخت تلاش کنم. مهم نيست که چه کسي در فينال مقابل سويا گل بزند. سخت تلاش مي کنيم تا همه جامها را ببريم . فرقي ندارد که مقابل کدام حريف قرار گيريم. به دنبال جام باشگاه هاي اروپا ، سوپرکاپ و … هستيم . سخت مي جنگيم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    مدیریت
    با سلام به همه ی باز دید کنندگان گرامی ما از این به پس سعی خواهیم کرد بروز ترین اخبار واطلاعات و تصاویر ورزشی را برایتان نشان دهیم .به امید این که نظرهایتان را برای ما ارسال کنید با تشکر مدیریت وب سایت فرشاد
    آدرس ایمیل

    donifootball00@gmail.com شما عزیزان بیننده میتوانید با این ایمیل در ارتباط باشید منتظر امکانات جدید وب سایت ما باشید.

    خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود 

    [Mail_Form]


    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 209
  • بازدید ماه : 378
  • بازدید سال : 11,455
  • بازدید کلی : 40,051
  • کدهای اختصاصی