loading...
مستر 90 ورزشی
ما روی این سایت کار میکنیم سایت مغان ورزش


farshad بازدید : 50 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

 

مرجع خبری رئال مادرید : شبکه معتبر لاسکستا ادعا کرد که ژابی آلونسو با بایرن به توافق رسیده است و به زودی راهی آلیانس آرنا می شود.

این منبع حتم داد که گواردیولا با حضور او خلاء تیمش در خط هافبک را کاملا رفع خواهد کرد!

farshad بازدید : 49 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

رونالدو گفته است که سعی میکند تا آخر 2014 جشن عروسیش را با ایرینا برگذار کند و با وی ازدواج کند .
پسر رونالدو که از بی مادری قطعا رنج میبرد در این اواخر پدر بزرگ خویش را نیز از دست داد و روحیه او و پدرش بسیار خراب است و بعضی ها میگویند این بازی های اواخر رونالدو که نه چندان جالب نبود به خاطر این اتفاقات است . 
شاید ازدواج رونالدو مهم باشد ولی مهم تر از آن است که رونالدو میخواهد شخصا برای مسی که رقیب دیرینه ی او است دعوت نامه بفرستد و مسی را به این میهمانی دعوت کند .
رونالدو میخواهد برای نامزدش سنگ تموم بذاره و حدود 7000 هزار نفر را برای این جشن دعوت کند .
ببینیم مسی بین این جمعیت هست و ایا می اید ؟ و ایا رونالدو واقعا وی را دعوت میکند ؟ 
رونالدو میخواهدبا این کار هم دل پسر خودش شاد کند و هم به آرزوی خویش یعنی ازدواج با ایرینا شایک برسد هم چنین دوستی با مسی برسد و اخلاق واقعی یک ورزشکار را نشان دهد .

farshad بازدید : 47 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

سنگربان سابق رئال‌مادريد از اين که به ميلان پيوسته بسيار خوشحال و اميدوار است که بتواند در اين باشگاه بزرگ روزهاي خوبي داشته باشد.

ديگو لوپس در رئال‌مادريد عملکرد خوبي داشت با اين حال جدايي اين دروازه‌بان از کهکشاني‌ها قطعي شده است و او در فصل جديد با پيراهن ميلان به ميدان رفت. اين دروازه‌بان باتجربه هر چند در رئال با بي‌مهري مواجه شد اما هنوز قدردان تيم محبوب خود است. او روز دوشنبه فرودگاه باراخاس اسپانيا را به مقصد شهر ميلان ترک کرد تا رسما قرارداد خود را با روسونري نهايي کند.

به نقل از ايسنا، لوپس قبل از ترک اسپانيا گفت: نمي‌توانم روزهاي خوب خود در رئال را فراموش کنم. تجربه بسيار خوبي با تيم بزرگ و پر ستاره رئال داشتم. بهترين روزهاي خود را در اين تيم گذراندم. تنها مي‌توانم از سران رئال، بازيکنان، کادر فني، تماشاگران و همه آنهايي که برايم زحمت کشيدند، تشکر کنم.

لوپس بعد از آسيب‌ديدگي کاسياس به رئال پيوست تا به چهره محبوب مورينيو تبديل شود. او به خوبي جواب اعتماد ژوزه مورينيو، سرمربي سابق رئال را داد و حتي بعد از بهبودي کاسياس باز هم دروازه‌بان نخست رئال بود. انتظار مي‌رفت که با آمدن آنچلوتي کاسياس بار ديگر به ترکيب اصلي بازگردد اما بازي‌هاي خوب لوپس باعث شد تا کاسياس باز هم نيمکت‌نشين باقي بماند. با اين حال سران رئال با جدايي اين دروازبان باتجربه موافقت کردند.

لوپس درباره پيوستنش به رئال هم گفت: از اين که به باشگاه بزرگي همچون ميلان پيوسته‌ام بسيار خوشحال هستم. به ميلان مي‌روم تا در تست پزشکي اين باشگاه شرکت کنم. اميدوارم که مشکلي پيش نيايد و خيلي سريع قراردادم را با اين تيم امضا کنم. ميلان باشگاه بزرگي است و نهايت تلاش خود را براي موفقيت اين تيم مي‌کنم. اميدوارم که تجربه خوبي در تيم جديد خود داشته باشم و بتوانم انتظارات را برآورده کنم.

رئيس باشگاه ميلان پيش از اين از پيوستن لوپس به اين تيم ابراز خوشحالي کرد. فيليپو اينزاگي، سرمربي جديد و جوان روسونري هم از پيوستن لوپس به تيمش به عنوان هديه ياد کرد.

farshad بازدید : 38 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، بيل در مورد بازگشت به ولز اظهار داشت :” اين بازگشت براي من بي نظير و خيلي احساسي است. اما مهم است که روي بازي تمرکز داشته باشيم. حضور در اين بازي براي من خيلي خاص است و بردن جام حائز اهميت بياري است. خوشايند است که در اين جا هستم. سال گذشته در اين لحظات منتظر نهايي شدن انتقالم به رئال بودم. امسال حس بهتري داشتم. فشاري را حس نکردم. با صد در صد قوا بازي کردم.”

وي در مورد تغيير فيزيک بدن خود و عضلاتي تر شدن بدنش گفت” براي اين پيش فصل سخت تمرين کردم اما هيچ کار غيرعدي انجام ندادم. پيش فصل خوبي داشتم و همين قضيه کمکم کرد.”

گرت در مورد احتمال گلزني خود در بازي سوپرکاپ اروپا اظهار داشت:" سال بي نظيري داشتم اما مهمتر اين است که فردا سخت تلاش کنم. مهم نيست که چه کسي در فينال مقابل سويا گل بزند. سخت تلاش مي کنيم تا همه جامها را ببريم . فرقي ندارد که مقابل کدام حريف قرار گيريم. به دنبال جام باشگاه هاي اروپا ، سوپرکاپ و … هستيم . سخت مي جنگيم."

farshad بازدید : 50 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش کاپ نیوز ، مارک آندره ترشتگن در اردوی پیش از فصل دچار مصدومیت از ناحیه کمر شد تا آمادگی‌اش برای فصل جدید دچار مشکل شود.

ملی‌پوش آلمانی برای قرار گرفتن درون دروازه بارسلونا با کلودیو براوو و جوردی ماسیپ رقابت خواهد کرد. لوئیس انریکه هنوز دروازه‌بان اصلی‌اش را برای فصل جدید انتخاب نکرده است.

ترشتگن که پس از فصل گذشته از مونشن گلادباخ به بارسلونا منتقل شد، به دلیل مصدومیت روز گذشته ممکن است از رقابت برای قرار گرفتن درون دروازه کنار گذاشته شود.

باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای اعلام کرده که وی امروز معاینه خواهد شد تا شدت و نوع مصدومیتش مشخص شود. این بیانیه زمان خاصی را برای بهبودی وی اعلام نکرده است.

در این بیانیه نوشته شده: مارک آندره ترشتگن در دومین تمرین روز گذشته تیم دچار کوفتگی کمر شد. پزشکان باشگاه میزان مصدومیت وی را سه‌شنبه مشخص خواهند کرد تا وضعیت وی برای شرکت در تمرین‌ها مشخص شود.

لیونل مسی، ژاوی و نیمار به تمرینات تیم بازگشتند تا تمرینات پیش از فصل نظم بیشتری داشته باشد. اکنون تنها توماس فرمالن است که در تیم لوئیس انریکه حضور ندارد. این مدافع همچنان در دوران نقاهت مصدومیت همسترینگ که در جام‌جهانی به آن دچار شد، به سر می‌برد.

farshad بازدید : 38 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش مترو و به نقل از مارکا، دروگبا که در بازی دیشب مقابل فرانس واراش مصدوم شد امروز وضعیت مصدومیت او زیر نظر پزشکان چلسی بررسی شد و گزارشات حاکی از این است که آسیب دیدگی او از ناحیه مچ پا جدی است و بازیکن با تجربه آبی های لندن حداقل 4 و حداکثر 6 ماه قادر به بازی برای این تیم نخواهد بود.

مارکا نیز ادعا کرده است که آسیب دیدگی دروگبا بسیار جدی و مصدومیت او پارگی رباط صلیبی است و به این زودی ها به میادین باز نخواهد گشت.

هنوز هیچ منبع رسمی خبر مصدومیت طولانی مدت دیدیه دروگبا را تایید نکرده است و باید منتظر ماند و دید که مسئولین باشگاه لندنی چه گزارشی از مصدومیت وی صادر خواهند کرد.

farshad بازدید : 40 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادريد شرايط ماتئو دارميان، مدافع کناري تورينو را زير نظر گرفته است و از سران باشگاه ايتاليايي جوياي شرايط او شده است.

رئال مادريد فعلا هيچ پيشنهاد رسمي براي خريد اين بازيکن نداده است اما يکي از سران باشگاه در مورد شرايط خريد وي از سران تورينو سوال پرسيده است.

دارميان 24 ساله در آکادمي ميلان رشد کرد و حتي در سن 16 سالگي زير نظر آنجلوتي در اين باشگاه بازي مي کرد. اين بازيکن توانايي بازي در پست هاي دفاع راست و دفاع چپ را دارد و فصل گذشته حتي در پست هافبک کناري نيز بازي کرد. 

farshad بازدید : 44 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، گرت بيل، ستاره ولزي رئال خوشحالي اش را به خاطر بازي در زادگاهش اين چنين ابراز کرده است:«حس خاصي است، چون من آنجا متولد شده ام. دوست و اقوام زيادي در آن شهر دارم و معمولا هر وقت که زمان مناسب داشته باشم سفري به زادگاهم خواهم داشت. از 18 ماه قبل مي دانستم که اين بازي در کارديف خواهد بود و وقتي به مادريد آمدم مانند همه آرزوي قهرماني اروپا را داشتم تا در اين بازي حضور داشته باشم. حالا رويايم محقق شده و منتظر اين بازي هستم». 

او در مورد جو آن شهر براي بازي سوپرکاپ هم گفت:«مردم کارديف فوتبال را با هيجاني خاص دنبال مي کنند و مطمئنم که جو خوبي به وجود مي آيد».

farshad بازدید : 43 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

پس از اینکه برزیل در دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2014 با نتیجه تحقیرآمیز 7 بر یک مغلوب آلمان شد و در ادامه در بازی رده‌بندی 3 بر صفر مقابل هلند تن به شکست داد، لوئیز فیلیپه اسکولاری از سرمربیگری این تیم کناره‌گیری و کنفدارسیون فوتبال برزیل بار دیگر دونگا را به عنوان سرمربی سلسائو معرفی کرد.

دیه‌گو مارادونا در گفت‌و‌گو با روزنامه آرژانتینی «Ole» گفت: در حال حاضر تیم ملی فوتبال آرژانتین مربی ندارد و من هم سابقه بازی برای آلبی‌سلسته را دارم. اگر برزیل بار دیگر دونگا را سرمربی سلسائو معرفی کرد، پس چرا فدراسیون فوتبال آرژانتین یک شانس دیگر به من نمی‌دهد؟ به هر حال از بودن در دبی خوشحالم و نباید پیش هر کسی زانو بزنم.

پس از اینکه آلبی‌سلسته در فینال جام جهانی 2014 برزیل با نتیجه یک بر صفر مغلوب آلمان شد و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند آلخاندور سابیا اعلام کرد از سمت سرمربیگری آرژانتین کنار خواهد رفت و حالا گفته می‌شود که خراردو مارتینو، سرمربی پیشین بارسلونا به احتمال فراوان جانشین وی خواهد شد.

اسطوره فوتبال آرژانتین تأکید کرد: نمی‌خواهم عملکرد سابیا یا بازیکنانش را زیرسئوال ببرم ولی به نظرم آرژانتین در جام بیستم حتی در یک بازی هم با قدرت به پیروزی نرسید. البته نشانه‌های خوبی هم در بازی آنها وجود داشت ولی نشانی از بازی خیلی عالی به چشم نمی‌خورد.

farshad بازدید : 36 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران . باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که مصدومیت شواین اشتایگر جدی نیست. باشگاه بایرن مونیخ دیروز تایید کرد که مصدومیت شواین اشتایگر از ناحیه قوزک پا مسئله ای جدی نیست . قهرمان آلمان با نتیجه دو بریک چهارشنبه مقابل تیم آل استارز آمریکا شکست خورد و تک گل این تیم را روبرت لواندوفسکی به ثمر رساند. پپ گواردیولا . سرمربی بایرن مونیخ پس از این مسابقه از دست دادن با همتای خود طفره رفت و از اینکه بعضی از بازیکنان این تیم مسابقه را بیش از حد جدی گرفته بودند ناراحت به نظر میرسید.شواین اشتایگر تصمیم گرفت خوان برنات را به دلیل مصدومیت شواین اشتایگر به زمین بفرستد اما بیانیه باشگاه در شبکه اجتماعی توئیتر نشان می دهد که مصدومیت این بازیکن جدی نیست. در این بیانیه نوشته شده :قوزک پای وی دچار کبودی وخون مردگی شده اما مسئله جدی نیست . بایرن هفته آینده در سوپر جام آلمان مقابل بورسیا دورتمند بازی خواهد کرد.

farshad بازدید : 46 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

باشگاه فوتبال آرسنال می تواند اعلام کند ژورو قرار داد خود با هامبورگ را دائمی کرد بازیکن 27 ساله فصل پیش را با قارا دادی قرضی در هامبورگ سپری کرد و 24 بازی هم در بوند سلیگا انجام داد . همچنین او نیمی از فصل 2012/13 را هم به صورت قرضی در هانوفر سپری کرده است. ژوژ در تابستان 2003 به عنوان بازیکن 16 ساله از اتوبل کااروژ راهی آرسنال شد . او 144 بار برای تیم اصلی بازی کرد و چند بازی هم کاپیتان تیم بود . او بازیکنی با ارزش برای آرسنال بود که هم در پست مدافع مرکزی و هم مدافع کناری برای باشگاه بازی کرد. در تابستان امسال ملی پوش سوئیس با تیم خود به مرحله ی یک شانزدهم جام جهانی هم رسید.

farshad بازدید : 50 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

آرسن ونگر انتظار دارد که این فصل شش تیم برای قهرمانی رقابت کنند . رقابت ها ی فصل گذشته لیگ برتر یکی از رقابتی ترین فصل های تاریخ لیگ برتر بود ودر آرسنال چلسی  و لیورپول با اختلاف کم پشت سر قهرمان لیگ منچستر سیتی قرار گرفتند . ونگر انتظار دارد که با اضافه شدن یکی دو تیم دیگر در این فصل حتی شاهد رقابت نزدیک تر باشیم.

farshad بازدید : 47 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

در پی تمجید آنری از مولر ربیری هم وطن آنری نیز به تمجید از ستاره سابق آرسنال پرداخته است. درآستانه دیدار بین بایر مونیخ و ستارگان لیگ mls آمریکا فرانک ریبری به تعریف و تمجید از هم وطن خود: تیری آنری پرداخته است. آنری در دیدار با بایرن مونیخ یکی از بازیکنان حاضر در ترکیب تیم ستار گان  mls خواهد بودو فرانک ریبری در باره ی تیری آنری می گوید: او مهاجم بزرگی  است حتی شاید بهترین مهاجم جهان و من توانستم چیز های بسیار زیادی از او یاد بگیرم . از این که شانس هم بازی بودن با آنری در تیم فرانسه را داشته ام خوش حال هستم او بازیکن بزرگی است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    مدیریت
    با سلام به همه ی باز دید کنندگان گرامی ما از این به پس سعی خواهیم کرد بروز ترین اخبار واطلاعات و تصاویر ورزشی را برایتان نشان دهیم .به امید این که نظرهایتان را برای ما ارسال کنید با تشکر مدیریت وب سایت فرشاد
    آدرس ایمیل

    donifootball00@gmail.com شما عزیزان بیننده میتوانید با این ایمیل در ارتباط باشید منتظر امکانات جدید وب سایت ما باشید.

    خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود 

    [Mail_Form]


    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 11,133
  • بازدید کلی : 39,729
  • کدهای اختصاصی