loading...
مستر 90 ورزشی
ما روی این سایت کار میکنیم سایت مغان ورزش


farshad بازدید : 73 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

مهرداد پولادي ستاره تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني 2014 از تيم ملي خط خورد.

پولادی که جزو افرادی است که معافیتشان مورد تایید قرار نگرفته، باید برای حضور در جمع ملی پوشان به ایران می آمد و تکلیف خود را روشن می کرد اما با توجه به اینکه ممکن بود حضور وی در ایران مانع از بازگشت وی به قطر بشود، ترجیح داد در قطر بماند. او با این تصمیم عملا خود را از جمع ملی پوشان خارج کرد چرا که حوزه نظام وظیفه صراحتا به مدیران فدراسیون اعلام کرده بود حق ندارند از پولادی استفاده کنند.

پولادی که فعلا از حضور در جمع ملی پوشان در بازی کره کنار مانده است، برای حل این مشکل باید در انتظار کار اهالی فدراسیون و رایزنی آنها با مسوولان حوزه نظام وظیفه باشد. کاری که البته دخالت کارلوس کی روش هم می تواند در آن موثر باشد.

farshad بازدید : 65 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

کميته تيم هاي ملي تاکيد کرد کادر فني تيم ملي تا پايان جام ملت هاي آسيا دستخوش تغيير نخواهد شد.

این تصمیم نشان می دهد اضافه شدن مربیانی چون فرهاد مجیدی یا جواد نکونام به کادر فنی تیم ملی منتفی است.

پیش از این کی روش گفته بود جواد نکونام و آندو می توانند مسیر او را در تیم ملی ادامه دهند که این با واکنش منفی این دو بازیکن همراه شد. جواد نکونام گفت یک سال و نیم دیگر با اوساسونا قرارداد دارد و می خواهد به بازی ادامه دهد و آندو هم به ضرس قاطع گفته بود قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد!

farshad بازدید : 102 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

بر خلاف ادعای سرمربی تیم ملی زیمبابوه، فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که با تیم اصلی‌اش به مصاف تیم ملی ایران می‌رود.
دیروز رسانه‌های آفریقایی به نقل از سرمربی تیم ملی زیمبابوه مدعی شدند که تیم ملی زیر ۲۳ سال این کشور در جریان اردوی آفریقای جنوبی ایران به مصاف تیم ملی بزرگسالان ایران خواهد رفت اما با وجود این ادعا، فدراسیون فوتبال زیمبابوه می‌گوید بر اساس مذاکره‌ای که با فدراسیون فوتبال ایران انجام داده با تیم اصلی‌اش رودروی ایران قرار می‌گیرد.
یکی از مسوولان دپارتمان رسانه‌ای فدراسیون فوتبال زیمبابوه در پاسخ به سوال ایسنا گفت که ما می‌دانستیم ایران در دسامبر در آفریقای جنوبی اردو دارد، بنابراین پس از مذاکره تلفنی، تصمیم گرفتیم با تیم اصلی خود برابر بهترین تیم آسیا بازی کنیم. می‌دانیم این بازی می‌تواند به آماده‌سازی دو تیم کمک کند. تیم ایران قدرتش را در جام جهانی نشان داد و ما خوشحالیم که می‌توانیم در اردوی آفریقایی ایران با این تیم بازی کنیم.

در صورت دستیابی توافق نهایی دو تیم ایران و زیمبابوه ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر) در شهر ژوهانسبورگ رودروی هم قرار خواهند گرفت.

farshad بازدید : 124 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

دیدار روز شنبه رئال مادرید - بارسلونا در بیش از صد کشور مختلف پخش خواهد شد و چهارصد میلیون بیننده خواهد داشت .
همچنین با توجه به زمان برگزاری این مسابقه انتظار می رود این دیدار مخاطبان زیادی در آمریکا و آسیا داشته باشد و همچنین رکوردهای جدید از نظر بیننده الکلاسیکو به ثبت برسد .

farshad بازدید : 96 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

بر اساس اعلام کنفدراسيون فوتبال آسيا، مسابقات جام ملت‌هاي آسيا 2015 در حالي برگزار خواهد شد که 16 تيم در 4 گروه به رقابت با يکديگر مي پردازند.
[اعلام برنامه رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا 2015]

30 – استادیوم سیدنی

farshad بازدید : 79 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

به گزارش سایت رسمی فدارسیون، قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و طی آن تیم‌های میزبان و میهمان در این مرحله مشخص شدند.

گل گهر سیرجان - سپاهان
پارسه تهران - فولاد خوزستان
تراکتورسازی تبریز - کارون اهواز
شهرداری اردبیل - صبای قم
کیان بختیاری شهرکرد - سایپا
فولاد نوین اهواز - استقلال تهران
پرسپولیس - کارگر بنه‌گز بوشهر
صنعت ساری - ملوان
راه آهن - پاس همدان
گسترش فولاد - شهدای ارتش اصفهان
فجر سپاسی شیراز - استقلال خوزستان
استقلال اهواز -نفت تهران
ذوب آهن اصفهان - پیام چغادک بوشهر
پدیده مشهد - خونه به خونه بابل
پیکان تهران - بهمن شیراز
نفت مسجدسلیمان - نیروی زمینی تهران

farshad بازدید : 104 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

به گزارش"ورزش سه" همین چند روز قبل بود که حمید درخشان در اولین ساعات حضورش در پرسپولیس به عنوان سرمربی در گفت و گو با رسانه ها اعلام کرد که از علی کریمی دعوت خواهد کرد تا به پرسپولیس برگشته و به عنوان بازیکن باز هم با پیراهن شماره 8 این تیم در میادین فوتبال حاضر شود. پس از این اظهارنظر تلاش های بسیار زیادی برای جلب رضایت جادوگر صورت گرفت. تماس های زیادی برقرار و مذاکرات متعددی انجام گرفت اما در نهایت پاسخ کریمی به تمام این تماس ها و مذاکرات فقط و فقط یک کلمه بود: "نه"!

ازاین رو به نظر می رسد بازگشت کریمی به پرسپولیس به عنوان بازیکن کاملا منتفی بوده و او هرگز به عنوان بازیکن در جمع سرخپوشان حاضر نخواهد شد. اما سوال این است که آیا کریمی راضی به بازگشت به عنوان مربی خواهد بود؟ آیا حمید درخشان که در سخت ترین و بدترین شرایط ممکن حکم سرمربی گری پرسپولیس را دریافت کرده راضی خواهد شد تا کریمی را با تمام خصوصیات خاص اخلاقی که دارد به عنوان مربی و دستیار کنار خود روی نیمکت ببیند؟ آیا اصلا باشگاه پیشنهادی به کریمی برای حضور در پرسپولیس به عنوان مربی و دستیار درخشان داده است؟

این ها سوالات بی جوابی است که هنوز درخشان و باشگاه پرسپولیس پاسخی برای آنها پیدا نکرده است اما آن چه که قطعی به نظر می رسد این است که بازگشت علی کریمی به عنوان بازیکن به جمع سرخپوشان پایتخت کلا منتفی شده است.

farshad بازدید : 61 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

آمادگی سوشا و نیلسون قابل توجه بود و به نظر می رسید آنها رقابت سختی برای فیکس شدن در بازی بعدی دارند.

تمرین پرسپولیس امرزو عصر از ساعت 17:30 دقیقه در رزشگاه درشی فر آغاز شد. در این تمرین کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی جدید حضور داشتند. این تمرین برای هواداران و خبرنگاران آزاد بود اما فقط 50 هوادار روی سکوها حضور داشتند.جالب اینکه قبل از نشست هواداران روی صندلی ها لیدرها صندلی ها را شسته و تمیز کردند. حضور چند هوادار کرد با لباس محلی روی سکوها جالب به نظر می رسید. امروز نادر باقری تمرین ویژه ای برای سوشا و نیلسون ترتب داده بود .گلرها باید پشت به توپ و دیوار دفاعی می ایستادند و با برگشت سریع توپ را مهار می کردند.آمادگی سوشا و نیلسون قابل توجه بود و به نظر می رسید آنها رقابت سختی برای فیکس شدن در بازی بعدی دارند. مسعود مومنی بدنساز جدید تیم از دوساعت قبل از شروع تمرین در زمین حضور داشت و موانع و ابزار کارش را در زمین می چید. امروز بدنسازی بازیکنان با توپ انجام شد،سپس کار با توپ صورت گرفت.در مرحله بعد و در یک نیمه از زمین بازیکنان در سه تیم بنفش،سفید و سبزکارهای تاکتیکی را انجام دادند.درخشان در این آیتم تاکید زیادی روی درست کردن ساختار دفاعی تیم داشت. مهدی دغاغله با کادر پزشکی کار کرد ،صبوری و کمندانی در کلینیک حضو داشتند و آستانی اختصاصی دور زمین دوید.پیام صادقیان هم بدون مشکل تمرین کرد. اعضای کادر در زمین جلسه ای با یکدیگر برگزار کردند.حمید درخشان هم دقایقی با سوشا و رضا حقیقی صحبت کرد. محسن خلیلی پا به پای بقیه بازیکنان تمرین کرد و نسبتا آماده به نظر می رسید. مهمترین آیتم تمرین امروز فوتبال در یک نیمه زمین و بازی تحت فشار بود.بعد از اینکه کارهای ترکیبی ،سانتر از جناحین و شوت به دروازه تمرین شد بازیکنان به دو تیم سز و بنفش تقسیم شده و در یک نیمه زمین فوتبال بازی کردند.جالب اینکه درخشان در میانه زمین ایستاده بود،عبدی یک سو و امامی فر در سوی دیگر نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می کردند.

 

farshad بازدید : 68 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛اسامی محرومان به شرح زیر است:

سینا عشوری - ذوب آهن
روح اله سیف الهی - استقلال خوزستان
سومایلا دیاکیه - استقلال خوزستان
بهمن روشنایی - مربی استقلال خوزستان (انضباطی)
حامد بختیاری - نفت مسجد سلیمان
فرشاد بختیاری - مربی نفت مسجد سلیمان
پیام صادقیان - پرسپولیس (انضباطی)

لازم به ذکر است ، اولاف یانسن مربی تیم راه آهن در صورت عدم واریز مبلغ جریمه انضباطی محروم است.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    مدیریت
    با سلام به همه ی باز دید کنندگان گرامی ما از این به پس سعی خواهیم کرد بروز ترین اخبار واطلاعات و تصاویر ورزشی را برایتان نشان دهیم .به امید این که نظرهایتان را برای ما ارسال کنید با تشکر مدیریت وب سایت فرشاد
    آدرس ایمیل

    donifootball00@gmail.com شما عزیزان بیننده میتوانید با این ایمیل در ارتباط باشید منتظر امکانات جدید وب سایت ما باشید.

    خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود 

    [Mail_Form]


    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 11,141
  • بازدید کلی : 39,737
  • کدهای اختصاصی