loading...
مستر 90 ورزشی
ما روی این سایت کار میکنیم سایت مغان ورزش


farshad بازدید : 87 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش مشرق، در حالی که از کریم انصاری‌فرد به عنوان یکی از بازیکنانی یاد شده بود که برای حضور در لیگ‌های اروپایی مشکل سربازی و خروج از کشور دارد اما پس از بررسی سازمان نظام وظیفه کارت پایان خدمت این بازیکن که متعلق به چند سال قبل است مورد تایید قرار گرفت.

این در حالی است که به تازگی انصاری‌فرد با پیشنهادی از فوتبال آلمان روبرو شده و البته گزینه‌هایی از اسپانیا هم برای این بازیکن مطرح بوده است.

farshad بازدید : 68 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

عليرضا حقيقي فصل گذشته به صورت قرضي در دسته دوم پرتغال بازي مي‌کرد، حالا با پيشنهادهايي تازه از پرتغال و اسپانيا رو به رو شده است.
به گزارش "ورزش سه"، عليرضا حقيقي دروازه‌بان تيم ملّي ايران در جام جهاني 2014 که تا پيش از اين در عضويت تيم رابين‌کازان روسيه بود و فصل گذشته به صورت قرضي در دسته دوم پرتغال بازي مي‌کرد، حالا با پيشنهادهايي تازه رو به رو شده. تيم پنافيال (Penafeal) پرتغال يکي از مشتري‌هاي تازه حقيقي‌ست. همچنين تيم رئال لگانس (Real Leganes) از فوتبال اسپانيا هم با ارسال نامه اي رسمي خواستار جذب اين دروازه‌بان ايراني شده است.

farshad بازدید : 76 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال روبین‌کازان در هفته دوم لیگ برتر روسیه در خارج از خانه به مصاف تروک گروزنی رفت و به تساوی یک بر یک دست یافت در این دیدار سردار آزمون مهاجم جوان و ایرانی تیم روبین‌کازان از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و به صورت کامل بازی کرد. آلتون ژوزه آلمیدا در دقیقه 58 برای میزبان گلزنی کرد و با این گل روبین‌کازان انتظار دومین شکست فصل را می‌کشید، اما آزمون که در دقیقه 41 از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرده بود، در دقیقه 87 به کمک تیمش آمد و با گلزنی برای روبین‌کازان مانع شکست این تیم شد. روبین‌کازان با این تساوی یک امتیازی شد و تروک گروزنی هم به چهارمین امتیاز خود در فصل جدید دست یافت.

farshad بازدید : 75 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی تراکتور - ذوب آهن رسول خطیبی در این کنفرانس حاضر نشد وبه جای آن مربی تیم یعنی حسین خطیبی حاضر شد او گفت هر دو تیم در خط دفاعی خوب ظاهر شدند وی اشاره کرد و گفت تیم ما هنوز در خط حمله هماهنگی کامل را ندارد و باید روی خط حمله بیشتر کار کنیم .حسین خطیبی دربارهی ادینهو گفت او بازیکن بزرگی است اما هنوز به اون شرایط آماده ی خودش در تیم نرسیده وی اشاره کرد که نتیجه تساوی نتیجه ی  عادلانه ای برای هر دو تیم بود. 

farshad بازدید : 78 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (1)

علی کفاشیان می گوید سرمربی تیم ملی اصرا دارد برای تماشای بازی های تیم امید به بازی های آسیایی برود . کارلوس کی روش در مذارکات جدیدش با علی کفاشیان از او خواسته تا شرایطی فراهم شود که به بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی برود. او در این باره با کفاشیان صحبت کرده و تاکید دارد که میخواهد برای بازی های جام ملتهای آسیا حداقل 4 یا 5 بازیکن از تیم نلو وینگادا را با خود ببرد و به تیمش اضافه کند . او به بازیکنانی مثل محسن مسلمان . پیام صادقیان. محمد رضا خانزاده.علیرضا جهانبخش.سردار آزمون.بیرانوند.سروش رفیعی و........از بازیکنانی هستند که کارلوس می خواهد بداند چقدر به استاندارد های تیم ملی و ترکیب ثابت تیم نزدیک میشوند نلو وینگادا سر مربی تیم امید در این باره به خبرآنلاین می گوید (کارلوس در این چند ماه نکات زیادی را درباره ی لزوم جوان کردن تیم مطرح کرده است . او روی خیلی از جوان های لیگ برنامه دارد ومیگوید می توانند به مرور جای بازیکنان پا به سن گذاشته تیم اصلی را بگیرند . کارلوس به من گفته میخواهد 4 یا 5 بازیکن از تیمی که به بازی های آسیایی این چئون می برد را در تیمش برای جام ملت ها داشته باشد. کار لوس کی روش قرار است 29 مرداد به تهران باز گردد او در آن روز قرار داد 3 ساله اش را با فدراسیون فوتبال ایران امضا. می کند.

farshad بازدید : 72 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

تاکتیک هایی که قرار بود در بازی با فولاد خوزستان انجام بشه عملی نشد زمانی که گل دوم در دقیقه 54 را خوردیم کاملا شکست را قبول کردم

farshad بازدید : 75 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

کارت قرمز پیام صادقیان در بازی قبلی نه تنها او را از بازی بعدی تیمش محروم کرد بلکه او حالا باید به مسوئلان باشگاه هم بابت اتفاقات بازی در برابر فولاد جواب بدهد. سایت باشگاه پرسپولیس خبر داده که باتوجه به عملکرد اخلاقی پیام صادقیان در بازی برابر فولاد خوزستان کمیته انضباطی باشگاه برای رسیدگی به این موضوع تشکیل جلسه خواهد داد.

farshad بازدید : 71 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

هفته ی دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال از روز پنجشنبه اغاز شده ودر روز دوم بازی های این هفته تیم تراکتور سازی تبریز در فولاد شهر اصفهان مهمان ذوب آهن این شهر خواهد بود . به گزارش خبرنگاران ما در تبریز: تراکتور در هفته ی اول در تبریز موفق شد فولاد خوزستان قهرمان فصل پیش لیگ برتر  را با نتیجه دو  بر یک از پیش رو برداشته ودر طرف مقابل ذوب آهن  نیز با نتیجه مشابه در قم مغلوب صبای قم شد . ذوب آهن که در فصل سیزدهم با خوش شانسی در لیگ  باقی ماند  با شکست در هفته ی اول  در تلاش است تا با کسب سه امتیاز در برابر تراکتور سازی در این فصل نیز مانند سال قبل دچار کابوس سقوط در هفته ی اول لیگ نشود  از طرف دیگر تراکتور  با شکست استقلال در آستانه لیگ برتر و شکست فولاد در هفته اول می کوشد تا به هواداران خود بگوید تا ناکامی های  فصل گذشته را به فراموشی بسپارند.

farshad بازدید : 77 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

کمیته ی مسابقات سازمان لیگ اسامی محرومان در هفته ی دوم لیگ برتر را اعلام کرد.    سعید عزت الهی (ملوان)  - مهرداد کفشگری (پرسپولیس) - محمد امین حاج محمدی(نفت تهران)- 

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    مدیریت
    با سلام به همه ی باز دید کنندگان گرامی ما از این به پس سعی خواهیم کرد بروز ترین اخبار واطلاعات و تصاویر ورزشی را برایتان نشان دهیم .به امید این که نظرهایتان را برای ما ارسال کنید با تشکر مدیریت وب سایت فرشاد
    آدرس ایمیل

    donifootball00@gmail.com شما عزیزان بیننده میتوانید با این ایمیل در ارتباط باشید منتظر امکانات جدید وب سایت ما باشید.

    خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود 

    [Mail_Form]


    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 11,145
  • بازدید کلی : 39,741
  • کدهای اختصاصی